Українська мова ( письмо)

05.04.2021 

1.    Закріплення вмінь писати вивчені букви у поєднанні .

Списати вірш « Закличка»  на ст.. 42  букваря 


06.04.2021

Закріплення вмінь писати вивчені букви у поєднанні .

Списати з букваря на ст.. 51 останні два абзаци ( від « Бігав Заєць….)

08.04.2021

Письмо малої букви ф . 
ст . 53-54 

14.04.2021

Побудова зв’язного висловлювання на основі прослуханого тексту .

текст 

текст спочатку читає дорослий ,далі - дитина самостійно, а потім своїми словами передає зміст  ( завдання  не записуємо у зошити )

15.04.2021.

Написання складів та слів з апострофом . Звуковий аналіз слів . Диктант . 

у зошиті ст. 58 , а диктант слів пишемо у тонкому зошиті 

відео урок 

19.04.2021

Удосконалення вміння писати вивчені букви , слова і речення з ними . 

у зошитах ст . 59 

20.04.2021

Написання речень . 

Записати текст у тонкі зошити  . Кожне речення відокремити крапкою в кінці . Початок речення пишемо з великої літери . Надсилаємо фото на перевірку  

22.04.2021 

Написання  слів із буквою Щ. Складання і записування слів із вивчених букв . Написання речень .

Із букваря на ст . 37 списати у тоненькі зошити слова з літерою Щ надруковані угорі .Перше слово пишемо з великої літери ,  між словами ставимо кому .
Потім утворіть речення та запишіть їх у тонкі зошити . 

Фото надсилаємо на перевірку. 

26.04.2021 

Списування з друкованого тексту . 
З букваря на ст. 62 списуємо з тексту  " Весна "  від початку  " Надворі  .... " до слова     " Пізніше"  . Уважно ставте розділові знаки . 
Цю роботу виконуєте у друкованих зошитах на ст. 60  ( Списування) 
У першому рядку  , посередині,  пишете назву тексту   Весна . 

 27.04.2021 

Апостроф . Правила вживання апострофа . 

Всю роботу виконуємо у тонкому зошиті , надсилаємо фото виконаного завдання на перевірку  .

Переглядаючи урок , ви можете відео ставити на паузу , повертатись на будь - який  фрагмент уроку . 

28.04.2021 

Розвиток зв'язного мовлення . Поділ висловлювання на речення . Утворення речень . 

гра " Хитре читання "        гру можете розшити на весь екран , щоб дитині було зручніше вибирати слова 

Записати у тонкі зошити утворені прислів'я  та надіслати фото. 
Завдання № 2 .
      Діти слухають текст , який читає дорослий , дотримуючись розділових 
знаків , потім відповідають на питання до тексту . 
Завдання №3 .
  Михась надіслав  завдання , щоб ви допомогли прочитати вірш  . Але він не знає , як правильно розділити в реченнях  слова . Допоможіть !!!
Візьміть олівчик і запишіть правильний текст .

29.04.2021

Правопис слів із буквосполученням ЙО .Списування слів , поданих друкованим шрифтом . 

 1.  повторимо  

2. 
Записати у тонкий зошит тільки слова з буквосполученням ЙО 

3. 
4.

5. Записати у тонкий зошит вірш та надіслати фото 

06.05.2021

Виконання мовних вправ . Закріплення вміння писати великі літери  . ( працюємо  у тонкому зошиті )

  


2021 - 2022 навчальний рік 

28  вересня 2021 року 

Тема . Алфавіт . Навчаюся розташовувати слова за алфавітом .

ст. 26-27 , впр . 1 - 5  

відео повторення

У підручнику впр 1, 2 ,5 виконуємо усно  . Вправу 3 та 4 виконуємо письмово у зошитах  . 

28 вересня 
Класна робота 
Вправа 3 

Між класними роботами пропускаємо по одному рядку .

29.09.2021р.

Тема . Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі словниками. Навчальний діалог (с. 28-29, впр. 6-11).   

- Як у словниках розміщені слова ? 

У алфавітному порядку . Отже , знаючи алфавіт , зручно працювати з довідниками .

Виконати письмово завдання подане у відео , у вправі 10  записати виділені слова у алфавітному порядку . 

30.09.2021 р. 

Тема . Користуюся орфографічним словником.

Прочитати пам'ятку у  вправі 12 на ст.30 
Перегляньте відео 
Далі виконуємо завдання самостійно : у тексті вставити букви  ( які  з'їв Дід Буквоїд ) за допомогою орфографічного словника ( або знайдіть слово  в інтернеті ) та записати у зошити . 
Назви грибів запишіть у алфавітному порядку .

04.10.2021 р.

Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Звуки і букви».  Діагностична робота: списування

 Роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші в косу лінію : 
на першому - пишемо прізвище та ім'я дитини 

наприклад :   Гимона Андрія 
далі розгортаємо  аркуші і починаємо виконувати роботу 

 Списати текст . 
Далі виконуємо завдання до тексту 
наприклад до   1 та 2  дібрати літеру , де правильна відповідь і записати 

1 Г , 2 Д 
3 завдання записуємо з нового рядка  

жолуді  [ ж о л у д ' і ] - зв. 6 , б. 6 
У 4 завданні виписати у наступний рядок  слова , 
поділяючи для переносу   
наприклад : яго - ди 
 5  завдання виконайте теж у новому рядочку 

не забудьте записати самооцінювання .

Всім успіху  🙋    !!!

05.10.2021 р.

Тема . Близькі за значенням слова. Розпізнаю близькі за значенням слова. Складання речень (с. 32-33, впр. 1-5).

Читаємо вступ про слова , що різні за звучанням  , але можуть бути  близькі за  значенням. 
  


Усно розглянемо вправу 1 ст. 32 
1. Прочитати вірш. 
2. Знайти пояснення значення слів Журавлики , веселики 

Вправу 2 спочатку читаємо , шукаємо слова з близьким значенням . 
Виписуємо до зошита близькі за значенням слова 

 Зоря , зірниця ;             плакала , ридала ;      

плавала , купалася ;                горить , палає .  

Вправу 3 виконати письмово у зошити . 

Вправи 4 , 5 ( Усно )

06.10.2021 р .

Тема . Протилежні за значенням слова . Розпізнаю протилежні за значенням слова . Складання речень . ( ст 34 - 35 , впр. 1-5)


Виконуємо впр. 1 , виписуємо пари слів протилежних за значенням 

підказка до вправи  :  розмотати - ... ,      спершу - ... ,        піднімається - ... 

Вправа 2 , 3   Усно    Вправи 4 , 5 письмово 

09.02.2022 р. 

Тема . Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів . 

підручник ст. 98 -99 , впр. 1-4 











 


1 коментар:

  1. Дякую за допомогу в вивченні , за доступність і понятність, дякую за вашу роботу

    ВідповістиВидалити