05.04.2021
1.
Закріплення вмінь писати вивчені букви у поєднанні .
Списати вірш « Закличка» на ст.. 42
букваря
06.04.2021
Закріплення вмінь писати вивчені букви у поєднанні .
Списати з букваря на ст.. 51 останні два абзаци ( від
« Бігав Заєць….)
08.04.2021
Письмо малої букви ф . ст . 53-54
14.04.2021
Побудова зв’язного висловлювання на основі прослуханого
тексту .
текст текст спочатку читає дорослий ,далі - дитина самостійно, а потім своїми словами передає зміст ( завдання не записуємо у зошити )
15.04.2021.Написання складів та слів з апострофом . Звуковий аналіз слів . Диктант .
у зошиті ст. 58 , а диктант слів пишемо у тонкому зошиті
відео урок
19.04.2021Удосконалення вміння писати вивчені букви , слова і речення з ними .
у зошитах ст . 59
20.04.2021
Написання речень .
Записати текст у тонкі зошити . Кожне речення відокремити крапкою в кінці . Початок речення пишемо з великої літери . Надсилаємо фото на перевірку
22.04.2021
Написання слів із буквою Щ. Складання і записування слів із вивчених букв . Написання речень .
Із букваря на ст . 37 списати у тоненькі зошити слова з літерою Щ надруковані угорі .Перше слово пишемо з великої літери , між словами ставимо кому .Потім утворіть речення та запишіть їх у тонкі зошити . 26.04.2021
Списування з друкованого тексту . З букваря на ст. 62 списуємо з тексту " Весна " від початку " Надворі .... " до слова " Пізніше" . Уважно ставте розділові знаки . Цю роботу виконуєте у друкованих зошитах на ст. 60 ( Списування) У першому рядку , посередині, пишете назву тексту Весна . 27.04.2021
Апостроф . Правила вживання апострофа .
Всю роботу виконуємо у тонкому зошиті , надсилаємо фото виконаного завдання на перевірку .
Переглядаючи урок , ви можете відео ставити на паузу , повертатись на будь - який фрагмент уроку .
28.04.2021
Розвиток зв'язного мовлення . Поділ висловлювання на речення . Утворення речень .
гра " Хитре читання " гру можете розшити на весь екран , щоб дитині було зручніше вибирати слова
Завдання № 2 . Діти слухають текст , який читає дорослий , дотримуючись розділових знаків , потім відповідають на питання до тексту . Завдання №3 . Михась надіслав завдання , щоб ви допомогли прочитати вірш . Але він не знає , як правильно розділити в реченнях слова . Допоможіть !!!
29.04.2021
Правопис слів із буквосполученням ЙО .Списування слів , поданих друкованим шрифтом . 1. повторимо
Записати у тонкий зошит тільки слова з буквосполученням ЙО 3.
4.
5. Записати у тонкий зошит вірш та надіслати фото
06.05.2021
Виконання мовних вправ . Закріплення вміння писати великі літери . ( працюємо у тонкому зошиті )
2021 - 2022 навчальний рік
28 вересня 2021 року
Тема . Алфавіт . Навчаюся розташовувати слова за алфавітом .
ст. 26-27 , впр . 1 - 5
відео повторення
У підручнику впр 1, 2 ,5 виконуємо усно . Вправу 3 та 4 виконуємо письмово у зошитах .
28 вересня Класна робота Вправа 3
Між класними роботами пропускаємо по одному рядку .
29.09.2021р.Тема . Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі
словниками. Навчальний діалог (с. 28-29, впр. 6-11).
- Як у словниках розміщені слова ?
У алфавітному порядку . Отже , знаючи алфавіт , зручно працювати з довідниками .
Виконати письмово завдання подане у відео , у вправі 10 записати виділені слова у алфавітному порядку .
30.09.2021 р.
Тема . Користуюся орфографічним
словником.
Прочитати пам'ятку у вправі 12 на ст.30 Перегляньте відео Далі виконуємо завдання самостійно : у тексті вставити букви ( які з'їв Дід Буквоїд ) за допомогою орфографічного словника ( або знайдіть слово в інтернеті ) та записати у зошити . Назви грибів запишіть у алфавітному порядку .
04.10.2021 р.
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
«Звуки і букви». Діагностична робота: списування
Роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші в косу лінію : на першому - пишемо прізвище та ім'я дитини
наприклад : Гимона Андрія далі розгортаємо аркуші і починаємо виконувати роботу Списати текст .
Далі виконуємо завдання до тексту
наприклад до 1 та 2 дібрати літеру , де правильна відповідь і записати
1 Г , 2 Д 3 завдання записуємо з нового рядка
жолуді [ ж о л у д ' і ] - зв. 6 , б. 6 У 4 завданні виписати у наступний рядок слова , поділяючи для переносу наприклад : яго - ди 5 завдання виконайте теж у новому рядочку
не забудьте записати самооцінювання .
05.10.2021 р.
Тема . Близькі за значенням слова. Розпізнаю
близькі за значенням слова. Складання речень (с. 32-33, впр. 1-5).
Читаємо вступ про слова , що різні за звучанням , але можуть бути близькі за значенням.
Усно розглянемо вправу 1 ст. 32 1. Прочитати вірш. 2. Знайти пояснення значення слів Журавлики , веселики
Вправу 2 спочатку читаємо , шукаємо слова з близьким значенням . Виписуємо до зошита близькі за значенням слова Зоря , зірниця ; плакала , ридала ;
плавала , купалася ; горить , палає .
Вправу 3 виконати письмово у зошити .
Вправи 4 , 5 ( Усно )06.10.2021 р .
Тема . Протилежні за значенням слова . Розпізнаю протилежні за значенням слова . Складання речень . ( ст 34 - 35 , впр. 1-5)
Виконуємо впр. 1 , виписуємо пари слів протилежних за значенням
підказка до вправи : розмотати - ... , спершу - ... , піднімається - ...
Вправа 2 , 3 Усно Вправи 4 , 5 письмово
09.02.2022 р.
Тема . Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів .
підручник ст. 98 -99 , впр. 1-4
Побудова зв’язного висловлювання на основі прослуханого
тексту .
текст текст спочатку читає дорослий ,далі - дитина самостійно, а потім своїми словами передає зміст ( завдання не записуємо у зошити )
15.04.2021.Написання складів та слів з апострофом . Звуковий аналіз слів . Диктант .
у зошиті ст. 58 , а диктант слів пишемо у тонкому зошиті
відео урок
19.04.2021Удосконалення вміння писати вивчені букви , слова і речення з ними .
у зошитах ст . 59
20.04.2021
Написання речень .
Записати текст у тонкі зошити . Кожне речення відокремити крапкою в кінці . Початок речення пишемо з великої літери . Надсилаємо фото на перевірку
22.04.2021
Написання слів із буквою Щ. Складання і записування слів із вивчених букв . Написання речень .
Із букваря на ст . 37 списати у тоненькі зошити слова з літерою Щ надруковані угорі .Перше слово пишемо з великої літери , між словами ставимо кому .Потім утворіть речення та запишіть їх у тонкі зошити . 26.04.2021
Списування з друкованого тексту . З букваря на ст. 62 списуємо з тексту " Весна " від початку " Надворі .... " до слова " Пізніше" . Уважно ставте розділові знаки . Цю роботу виконуєте у друкованих зошитах на ст. 60 ( Списування) У першому рядку , посередині, пишете назву тексту Весна . 27.04.2021
Апостроф . Правила вживання апострофа .
Всю роботу виконуємо у тонкому зошиті , надсилаємо фото виконаного завдання на перевірку .
Переглядаючи урок , ви можете відео ставити на паузу , повертатись на будь - який фрагмент уроку .
28.04.2021
Розвиток зв'язного мовлення . Поділ висловлювання на речення . Утворення речень .
гра " Хитре читання " гру можете розшити на весь екран , щоб дитині було зручніше вибирати слова
Завдання № 2 . Діти слухають текст , який читає дорослий , дотримуючись розділових знаків , потім відповідають на питання до тексту . Завдання №3 . Михась надіслав завдання , щоб ви допомогли прочитати вірш . Але він не знає , як правильно розділити в реченнях слова . Допоможіть !!!
29.04.2021
Правопис слів із буквосполученням ЙО .Списування слів , поданих друкованим шрифтом . 1. повторимо
Записати у тонкий зошит тільки слова з буквосполученням ЙО 3.
4.
5. Записати у тонкий зошит вірш та надіслати фото
06.05.2021
Виконання мовних вправ . Закріплення вміння писати великі літери . ( працюємо у тонкому зошиті )
2021 - 2022 навчальний рік
28 вересня 2021 року
Тема . Алфавіт . Навчаюся розташовувати слова за алфавітом .
ст. 26-27 , впр . 1 - 5
відео повторення
У підручнику впр 1, 2 ,5 виконуємо усно . Вправу 3 та 4 виконуємо письмово у зошитах .
28 вересня Класна робота Вправа 3
Між класними роботами пропускаємо по одному рядку .
29.09.2021р.Тема . Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі
словниками. Навчальний діалог (с. 28-29, впр. 6-11).
- Як у словниках розміщені слова ?
Записати текст у тонкі зошити . Кожне речення відокремити крапкою в кінці . Початок речення пишемо з великої літери . Надсилаємо фото на перевірку
22.04.2021
Написання слів із буквою Щ. Складання і записування слів із вивчених букв . Написання речень .
Із букваря на ст . 37 списати у тоненькі зошити слова з літерою Щ надруковані угорі .Перше слово пишемо з великої літери , між словами ставимо кому .
Потім утворіть речення та запишіть їх у тонкі зошити .
26.04.2021
Списування з друкованого тексту .
З букваря на ст. 62 списуємо з тексту " Весна " від початку " Надворі .... " до слова " Пізніше" . Уважно ставте розділові знаки .
Цю роботу виконуєте у друкованих зошитах на ст. 60 ( Списування)
У першому рядку , посередині, пишете назву тексту Весна .
27.04.2021
Апостроф . Правила вживання апострофа .
Всю роботу виконуємо у тонкому зошиті , надсилаємо фото виконаного завдання на перевірку .
Переглядаючи урок , ви можете відео ставити на паузу , повертатись на будь - який фрагмент уроку .
28.04.2021
Розвиток зв'язного мовлення . Поділ висловлювання на речення . Утворення речень .
гра " Хитре читання " гру можете розшити на весь екран , щоб дитині було зручніше вибирати слова
Завдання № 2 .
3.
Діти слухають текст , який читає дорослий , дотримуючись розділових
знаків , потім відповідають на питання до тексту .
Завдання №3 .
Михась надіслав завдання , щоб ви допомогли прочитати вірш . Але він не знає , як правильно розділити в реченнях слова . Допоможіть !!!
29.04.2021
Правопис слів із буквосполученням ЙО .Списування слів , поданих друкованим шрифтом .
1. повторимо
Записати у тонкий зошит тільки слова з буквосполученням ЙО
3.
4.
5. Записати у тонкий зошит вірш та надіслати фото
06.05.2021
Виконання мовних вправ . Закріплення вміння писати великі літери . ( працюємо у тонкому зошиті )
2021 - 2022 навчальний рік
28 вересня 2021 року
Тема . Алфавіт . Навчаюся розташовувати слова за алфавітом .
ст. 26-27 , впр . 1 - 5
відео повторення
У підручнику впр 1, 2 ,5 виконуємо усно . Вправу 3 та 4 виконуємо письмово у зошитах .
28 вересня
Класна робота
Вправа 3
Між класними роботами пропускаємо по одному рядку .
29.09.2021р.
Тема . Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі словниками. Навчальний діалог (с. 28-29, впр. 6-11).
У алфавітному порядку . Отже , знаючи алфавіт , зручно працювати з довідниками .
Виконати письмово завдання подане у відео , у вправі 10 записати виділені слова у алфавітному порядку .
30.09.2021 р.
Тема . Користуюся орфографічним
словником.
Прочитати пам'ятку у вправі 12 на ст.30 Перегляньте відео Далі виконуємо завдання самостійно : у тексті вставити букви ( які з'їв Дід Буквоїд ) за допомогою орфографічного словника ( або знайдіть слово в інтернеті ) та записати у зошити . Назви грибів запишіть у алфавітному порядку .
04.10.2021 р.
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
«Звуки і букви». Діагностична робота: списування
Роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші в косу лінію : на першому - пишемо прізвище та ім'я дитини
наприклад : Гимона Андрія далі розгортаємо аркуші і починаємо виконувати роботу Списати текст .
Далі виконуємо завдання до тексту
наприклад до 1 та 2 дібрати літеру , де правильна відповідь і записати
1 Г , 2 Д 3 завдання записуємо з нового рядка
жолуді [ ж о л у д ' і ] - зв. 6 , б. 6 У 4 завданні виписати у наступний рядок слова , поділяючи для переносу наприклад : яго - ди 5 завдання виконайте теж у новому рядочку
не забудьте записати самооцінювання .
05.10.2021 р.
Тема . Близькі за значенням слова. Розпізнаю
близькі за значенням слова. Складання речень (с. 32-33, впр. 1-5).
Читаємо вступ про слова , що різні за звучанням , але можуть бути близькі за значенням.
Усно розглянемо вправу 1 ст. 32 1. Прочитати вірш. 2. Знайти пояснення значення слів Журавлики , веселики
Вправу 2 спочатку читаємо , шукаємо слова з близьким значенням . Виписуємо до зошита близькі за значенням слова Зоря , зірниця ; плакала , ридала ;
плавала , купалася ; горить , палає .
Вправу 3 виконати письмово у зошити .
Вправи 4 , 5 ( Усно )06.10.2021 р .
Тема . Протилежні за значенням слова . Розпізнаю протилежні за значенням слова . Складання речень . ( ст 34 - 35 , впр. 1-5)
Виконуємо впр. 1 , виписуємо пари слів протилежних за значенням
підказка до вправи : розмотати - ... , спершу - ... , піднімається - ...
Вправа 2 , 3 Усно Вправи 4 , 5 письмово
09.02.2022 р.
Тема . Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів .
підручник ст. 98 -99 , впр. 1-4
Далі виконуємо завдання самостійно : у тексті вставити букви ( які з'їв Дід Буквоїд ) за допомогою орфографічного словника ( або знайдіть слово в інтернеті ) та записати у зошити .
Назви грибів запишіть у алфавітному порядку .
04.10.2021 р.
Тема .Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Звуки і букви». Діагностична робота: списування
Роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші в косу лінію :наприклад : Гимона Андрія
далі розгортаємо аркуші і починаємо виконувати роботу
Списати текст .
Далі виконуємо завдання до тексту
наприклад до 1 та 2 дібрати літеру , де правильна відповідь і записати
1 Г , 2 Д
3 завдання записуємо з нового рядка
жолуді [ ж о л у д ' і ] - зв. 6 , б. 6
У 4 завданні виписати у наступний рядок слова ,
поділяючи для переносу
наприклад : яго - ди
5 завдання виконайте теж у новому рядочку
не забудьте записати самооцінювання .
05.10.2021 р.
Тема . Близькі за значенням слова. Розпізнаю близькі за значенням слова. Складання речень (с. 32-33, впр. 1-5).
Читаємо вступ про слова , що різні за звучанням , але можуть бути близькі за значенням.
Усно розглянемо вправу 1 ст. 32
1. Прочитати вірш.
2. Знайти пояснення значення слів Журавлики , веселики
Вправу 2 спочатку читаємо , шукаємо слова з близьким значенням .
Виписуємо до зошита близькі за значенням слова
Зоря , зірниця ; плакала , ридала ;
плавала , купалася ; горить , палає .
Вправу 3 виконати письмово у зошити .
Вправи 4 , 5 ( Усно )
06.10.2021 р .
Тема . Протилежні за значенням слова . Розпізнаю протилежні за значенням слова . Складання речень . ( ст 34 - 35 , впр. 1-5)
Виконуємо впр. 1 , виписуємо пари слів протилежних за значенням
підказка до вправи : розмотати - ... , спершу - ... , піднімається - ...
Вправа 2 , 3 Усно Вправи 4 , 5 письмово
09.02.2022 р.
Тема . Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів .
підручник ст. 98 -99 , впр. 1-4
Дякую за допомогу в вивченні , за доступність і понятність, дякую за вашу роботу
ВідповістиВидалити