Риторика

 07.04.2021

Словом можна малювати . Описати словами улюблену тваринку .


14.04.2021

Один предмет чимось схожий на інший . Будь спостережливий . 

виразно читати вірш , дібрати приклади схожих предметів .

21.04.2021

Слова можна римувати . 


Виконати завдання до уроку ,виразно читати вірші , скоромовку вивчити 


28.04.2021 

Учись говорити по телефону . 

Урок буде у телефонному режимі . Практично засвоїмо правила спілкування по  телефону з 12 години . Чекаємо на мій дзвінок . 

05.05.2021

Спілкуйся з друзями , знайомими . 


Обговоріть з дитиною ситуації  описані у віршах . Зверніть увагу на культуру спілкування .

01.10.2021р.

Тема   Коли хочеш щось сказати, то подумай, як почати. 

Попрацюємо над вимовою 

Вчимося переказувати прочитане   



08.10.2021 р.

Тема .Слухач . 

Ознайомтесь з матеріалами та обговоріть їх з дитиною .




23.10.2021р.

Тема .  Де багато слів, там мало правди.

1. Станція «Мікрофон». Риторинка пропонує кілька вправ на тренування голосу.
Вдихни, вимови звуки на одному довгому видиху.
Рак – рік – рук – рок – рек – рик
Сак – сік – сук – сок – сек – сик
2. Станція « Абетка» сценічної мови
На цій станції вас зустріне Курсорик.  Він допоможе вам справитись з цим завданням.
Пластична гімнастика для мовного апарату.
- Почісування нижнім рядом зубів верхньої губи.
- Почісування верхнім рядом зубів нижньої губи.
- По черзі почісуємо верхню та нижню губи.
- Губи витягуємо в трубочку то вліво, то вправо.
- Губи в трубочку вверх, вниз.
- Закрита посмішка.
- Відкрита посмішка.
- Рот закритий, водимо язиком за часовою стрілкою.
- Нижнім рядом зубів почесати внутрішню частину нижньої губи.
- Верхнім рядом зубів почесати нижню внутрішню частину губи.
-
Рот напіввідкритий, щелепою вліво, вправо.
3. Станція «Скоромовки»
Ніс Гриць пиріг через поріг
Став на горіх, упав на пиріг.
4. Станція « Чистомовки»
Риторинка: Промовляй, говори.
Та дивись не помились.
Прочитай, подумай і сам придумай
Ай-ай-ай – несла муха коровай,
Ей-ей-ей – покликала сто гостей.
Ий-ий-ий – марша грав комар відомий.
Ій-ій-ійтанція – їжте коровай мерщій.
  5 . Казка Антуана де Сент- Екзюпері «Маленький принц».
прослухати 

- Яка розмова відбулась між принцом та трояндою?
- Чи сподобалась вам троянда?
- Чому хлопчик пройнявся недовірою до квітки?
-
Чи можна говорити неправду?

Прочитайте співомовку Степана Руданського «Вовки».
Обміркуйте, що змушує людину до брехні.
- Яким людям притаманна брехливість?
ВОВКИ
«Чого, брате, так збілів?
Що з тобою сталось?»
Ах, за мною через став
Аж сто вовків гналось!
«Бог з тобою! Сто вовків! Та б село почуло...»
- Та воно пак і не сто,
А п'ятдесят було.
«Та й п'ятдесят диво в нас.
Де б їх стільки взялось?»
- Ну, Іванцю! нехай так,
Але десять гналось.
«Та і десять не було!
Знать, один усього?»
- А як один? аби вовк!
Страшно і одного...
«А може, то і не вовк?»
- А що ж то ходило? Таке сиве та мале,
А хвостик, як шило.


11.02.2022 р. 

Тема . Виявляй зацікавленість , порозуміння . 

Спочатку виконайте мовленнєву гімнастику 

Прочитайте вірш . Чому така назва ? 


- Чим може закінчитись таке спілкування ?

Читаємо смішинки 


- Що сказала бабуся ?
-Як це слово зрозуміла внучка ? 
- Чи обов'язково було ставити таке запитання бабусі ? 
- Як ви думаєте , чому бабуся дала саме таку відповідь ?
Народна мудрість 

Я йому про цибулю - а він мені про часник .
Не плюй у криницю - доведеться напиться .
У лиху годину пізнаєш вірну людину . 
Слово - срібло , мовчання - золото . 
Дурні бились , а розумні поживились . 

25.02.2022р.

Тема .Артистизм . 



Спробуйте себе у ролі персонажів казки . Гарного дня ! 






Немає коментарів:

Дописати коментар