05.04.2021
Числа другого десятка
У підручнику ст. .87
, № 3,6 записати у тонкі зошити
06.04.2021
Додавання та віднімання виду 10+8 , 18-8 , 18-10
Підручник ст.. 88 , зошити ст. 34
08.04.2021
Числовий ряд . Додавання та віднімання числа 1 .
підручник ст . 89 , зошити ст . 35 ; виконати одну картку з дракончиками
09.04.2021
Дециметр .
підручник ст. 90 , зошити ст . 36 , обчислити картку з прикладами
дециметр
15.04.2021
Віднімання чисел у другому десятку . підручник ст . 94 зошит ст .40
До сьогоднішнього уроку Маша з Ведмедем підготували вам роз'яснення щодо віднімання у другому десятку . ( завдання №1 ст.94)
Ведмідь дав Маші 16 копійок на сніданок . У неї були одна монета 10 к та шість монет по 1 к . Вона купила рогалик за 4 копійки і решту принесла додому . Коли Ведмедик побачив монети , то він запитав : " А чому ти не брала для оплати 10 к ? " , Маша пояснила , що у неї були монетки по 1 к , якими зручно було відняти 4 к , а 10 к - це десяток , який залишився цілим , ще й по 1к залишилось 2 к , отже з 16 к у неї залишилось 12 к.
При відніманні чисел у другому десятку до уваги беремо тільки число одиниць , а десяток записуємо без змін .
наступні приклади замалювати за допомогою монеток і виконати віднімання за зразком
Завдання № 3
У автобуси доповнюємо кількість пасажирів , а після цього записуємо числові вирази ( що записані під автобусами ) до тонких зошитів та знаходимо їх значення .
У завданні № 3 (друковані зошити ) записуємо сусідів чисел - попереднє та наступне числа ,
наприклад : 15 , 16 , 17 .....
16.04.2021
Невідоме зменшуване . підручник ст . 95 , зошит ст . 41
№ 1 . Повторюємо назви чисел при відніманні : число ,яке ми зменшумо - це зменшуване , те що віднімаємо - від'ємник , а результат - різниця .
Що ж отримаємо коли до різниці додамо від'ємник ? Це звичайно - зменшуване .
№ 2 Приклади розв'язуємо усно .
перший рядок - знаходимо зменшуване додаючи до різниці від'ємник ,
другий рядок - невідомий доданок ( віднімаючи від суми відомий доданок )
№ 3 та № 4 записуємо у тонкі зошити
№ 6 виконуєте з лінійкою ( усно ) , показуємо 1 дециметр - 10 см , потім ще 4 сантиметри і називаємо отриману довжину 14 см , і навпаки з 15 см виділяємо 10 см - 1 дм і 5 сантиметрів
Зразок запису на сторінці зошита
На перевірку надсилаєте тільки фото робіт у тонких зошитах ( у особистому повідомленні ) . Друковані зошити будуть перевірені по відновленню навчального процесу .
19.04.2021
Числа 21 - 100 . Усна і письмова нумерація чисел 21-100 . Десятковий склад числа .
На ст . 96 підручника всі завдання виконуємо усно . , а на ст. 97 завдання № 7 записати у тонкі зошити за варіантами: 1 варіант у блакитному прямокутнику - хлопчики , 2 варіант у червоному - дівчатка ( фото надіслати ) .
До задачі № 6 ( знаходження зменшуваного) :
1. Прочитайте задачу вголос .
2. Що означають числа в умові 4 і 5 ?
скористайтесь малюнком до задачі - на дроті сидить 5 ластівок , а злетіло - 4
3. Що треба знайти ? Як це число можна назвати ( зменшуване ) ?
4 . Повторимо як знайти зменшуване на ст .95
У друкованих зошитах виконуємо ст. 42, 43 .
20.04.2021
Числа першої сотні . ( за підручником ст . 98-99, зошит ст . 44-45)
Виконуємо у підручнику всі завдання усно .
При роботі з таблицею чисел першої сотні зверніть увагу , що кожен стовпчик починається найменшим числом десятку ( першого - одиницею , другого - одинадцять і т.д. ) , а найбільше число у десятку - це кругле (закінчується нулем )
№ 2 слова ФАРА та СМІХ
№ 8 5+5+5 = 15 10+10 = 20
10+1=11 19+1 = 20
22.04.2021
Наступне і попереднє число . за підручником ст. 100 , зошит ст .46
Картку виконати у тонкому зошиті і надіслати фото
23.04.2021
Додавання та віднімання числа 1 . Рівність , нерівність .
за підручником ст 101 , у зошиті ст. 47
Числовий ряд у підручнику розміщений на обкладинці , кожен десяток виділений іншим кольором .
Завдання у підручнику опрацьовуємо усно , а № 3 та 6 - у тонкі зошити
у № 6 записуємо дві дії - відповідаємо на питаннядо задачі
По зошиту задача № 3 : У перший ящик нарвали 26 кг яблук , а у другий - на 1кг більше . Скільки кілограмів яблук було у другому ящику ?
26+1=27( кг)
№ 5 18 - 1 = 17 , 17+1 = 18 , 18 - 17 = 1
26.04.2021
Додавання та віднімання на основі десяткового складу числа .
підручник ст. 102, у зошиті ст. 48
10+4 =14 , 1 десяток та 4 одиниці ,
- Знайдемо значення виразу 20+ 5 .
- Скільки десятків у числі 20 ? ( 2 десятки ) , 2 десятки і 5 одиниць - це 25 , 20+5=25
- Розглянемо вираз 25 - 20 .
Якщо від 25 - 20 , отримаємо 5 , бо 2 дес.5од. - 2 дес. = 5 од . або 5
Працюємо за підручником ( ст. 102 )№ 1 і №2 виконуємо за зразком усно
№ 3 Вставити цифри у клітинки .
До 5 дм додати 6 см - результат 5 дм 6 см ( 5дм - це 5 дес . , а 6см - це 6 од.)
від 5 дм 6 см - 5 дм ( віднімаємо десятки - залишаються одиниці , тобто 6 см )
від 5 дм 6 см - 6 см ( віднімаємо одиниці - залишаються десятки , тобто 5 дм )
№ 4 - записати у тонкий зошит ( надіслати фото)
№ 5 - читання рівностей
60 + 20 = 80 - до числа 60 додати число 20 , буде 80 ,
- 60 плюс 20 дорівнює 80 ,
- число 60 збільшити на 20 , буде 80 ,
- сума чисел 60 і 20 дорівнює 80
Аналогічно на віднімання
№6 Повторіть на ст . 101 визначення про рівність та нерівність
Правильні : а, б , г , ґ Неправильні : в , д
У зошиті виконуєте завдання на ст .48
27.04.2021
Додавання та віднімання на основі десяткового складу числа .
підручник ст 103 , зошит ст .49
до задачі № 8
Восени бабуся зважила гусака . На одну шальку поставила гирі 10 і 5 кг , а на другу поставила гусака та гирю 2 кг . Яка маса гусака ?
10 + 5 = ? + 2
15 = ? +2
Шукаємо невідомий доданок - 15 - 2 = 13 ( кг) - маса гусака .
руханка - гра
29.04.2021
Додавання виду 43+20 , 43+2 , 30+26, 3+26.
підручник ст. 104-105 , зошит ст . 50-51
На ст . 104 завдання виконуємо усно , потім у зошиті ст. 50.
Закріплюємо вивчений матеріал ст . 105 , зошит ст. 51
30.04.2021
Віднімання виду 65 - 30 , 65 - 3 підручник ст. 106 , зошит ст . 52
Цікаві завдання від Філі
06.05.2021
Метр . ст.107 , зошит ст. 53
самостійну роботу записуємо у тонкі зошити та надсилаємо фото на перевірку
07.05.2021
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток ( загальний випадок) ст. 108 , зошит ст .54
2021 - 2022 навчальний рік
23 вересня 2021 року
Тема . Додавання та віднімання числа 2 з переходом через десяток . Розв'язування та порівняння задач .
урок
за підручником ст. 18-19 ( № 99 - 107 )
записати у робочий зошит розв'язок № 101 та 102 , інші завдання розгляньте усно .
28 вересня 2021року
Тема . Додавання числа 4 з переходом через десяток . Прості задачі різних видів . Геометричні фігури .
Перегляньте уривок уроку з поясненням матеріалу
додавання числа 4
Усно розглянути № 117 , 118 , 119
Записуємо у зошити № 121, 123 , 124 ( задача )
28 вересня
Класна робота
№ 121
№ 123
Задача 124
30.09.2021
Тема Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння простих задач.
перегляньте уривок з поясненням віднімання потім повторіть це за №126 ,
Запишіть у зошити вирази № 127
Розв'яжіть та порівняйте задачі № 128 ( усно ) потім перегляньте відео від Сови
У зошити запишіть розв'язок до задач № 132
01.10.2021р.
Тема . Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами.
працюємо над темою разом з Равликом та Сонечком
урок
у підручнику ознайомитись з матеріалом № 134, 135 , 137
записати вирази № 139 та задачу № 140 у зошити
04.10.2021 р.
Тема. Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десятурокок. Многокутники.
Повторюємо вивчені таблиці
№ 143 розгляньте усно
№ 144 записати вирази у зошити ( у перший стовпчик вирази на віднімання , у другий - на додавання )
№ 146 записуємо за моїм зразком ( повторіть міри довжини : 1 дм = 10 см )
3 дм + 5 дм = 8дм 30 см + 50 см = 80 см 8 дм = 80 см так записуємо і наступні вирази .
№ 145 , 147 усно
Розв'язок задачі № 151 записати до зошита
05.10.2021 р.
Тема . Додавання числа 5 із переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею.
урок
У підручнику № 153 розглянути після ознайомлення з відео
За допомогою квадратиків двох кольорів пояснено додавання числа 5 з переходом через десяток . Число 5 розкладають на два числа , додаючи перше число отримуємо 10 , потім друге - отримуємо результат .
Міркуємо так : до 6 + 5 , число 5 розкладемо на 4 та 1 , 6 + 4 = 10 , 10 +1 = 11
до 7 + 5 , число 5 розкладемо на 3 та 2 , 7+3 = 10 , 10 +2 = 12
до 8 + 5 , число 5 розкладемо на 2 та 3 , 8+2 =10 , 10+ 3 = 13
до 9 +5 , число 5 розкладемо на 1 та 4 , 9+1 =10 , 10+ 4=14
У зошити записуємо № 155 , задачу № 156 , креслимо ламану № 157
07.10.2021 р.
Тема . Віднімання числа 5 із переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків.
За № 162 розглянемо таблицю віднімання числа 5 з переходом через десяток .
Число 5 можна утворити з чисел 1 та 4 , 2 та 3 , тому при відніманні цього числа від чисел другого десятка ми використаємо віднімання числа частинами.
Щоб від 11 - 5 : спочатку зменшимо на 1 - отримаємо 10 , потім віднімаємо ще 4 і різниця 6 ,
Щоб від 12 - 5 : зменшуємо на 2 - отримаємо 10 , віднімаємо ще 3 - різниця 7 ,
Використовуємо малюнки до виразів
За цим зразком міркуємо далі .
Записати у зошити вирази № 167 та задачу № 165
перегляньте відео
завдання для кмітливих
08.10.2021 р.
Тема . Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною.
Виконуємо № 170 у зошити .
Робимо висновок : Додаючи число частинами , ми спочатку доповнюємо до 10 , а потім частину , що залишилась , та отримуємо число другого десятку
додавання числа 6
№ 174 записуємо у зошити , коментуючи дії та отримані результати .
Використовуємо додавання у межах 20 з переходом через десяток і у наступних обчисленнях у межах 100 .
№ 176 усно
Розв'язати і записати задачу № 177 у зошити .
23.10.2021 р.
Практико – орієнтовані завдання.
Знаходимо периметр тут
Повторюємо додавання та віднімання чисел з переходом через десяток тут
10.02.2022 р.
Тема. Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа в кілька разів. ( № 598 - 605 )
1. Повторимо вивчені таблиці множення і ділення. Усний рахунок .
Допоможіть бджілкам знайти соти, до яких їм треба летіти
Як дізнатися кількість капелюхів ?
Міркуємо : кожному дракону одягаємо по 3 капелюха , драконів у нас 7 , тобто 3 капелюха беремо 7 разів , отже 3 множимо на 7 .
Задача № 599
Розв'язок записуємо у зошити
- Скільки драконів одягли краватки ? (7)
- По скільки краваток одягав кожен ? (3)
- А скільки всього вони одягли краваток ? ( по 3 сім разів , необхідно 3 помножити на 7 ) Отже, записуємо першу дію множення 3 * 7 = ? Але в умові задачі ще є число 5 ? Що воно означає ? Краваток стало більше чи менше ? Як дізнатись кількість краваток , що залишились ? ( відняти 5 від кількості усіх краваток - результату першої дії ) - Записуємо другу дію 21 - 5 = ?
Відповідь : 19 краваток .
Поміркуємо разом
- Як дізнатися , скільки кружечків намалював Сашко ?
Треба взяти 3 рази по 4 , тобто 4 помножити на 3
Висновок :
Щоб збільшити число у 3 рази , треба це число помножити на 3
Розв'язок задачі № 604 записати у зошити
Розв'яжіть та запишіть вирази у зошити .
Розв'яжіть та запишіть вирази у зошити .
11.02.2022 р.
Тема. Взаємозв'язок дій множення та ділення . Таблиця ділення на 3 . ( № 606 - 614 )
перегляньте пояснення від Сонечка та Равлика урок
Наскільки все зрозуміло і доступно,дякую за таку роботу і допомогу
ВідповістиВидалити